Geslaagde seniorennamiddag in Dadizele

Op 18 oktober 2016

Het Sociaal Huis en OKRA Dadizele organiseerden onlangs de jaarlijkse seniorennamiddag. Deze editie vond in parochiaal centrum Den Ommeganck plaats. Zo’n 350 deelnemers waren van de partij

De OCMW-raadsleden hielpen een handje bij het klaarzetten van de zaal, de bediening en de opkuis. Bij deze willen onze N-VA-vertegenwoordigers in de OCMW-raad, Pol Wylin en Stijn Verlinden, de mensen van OKRA Dadizele en het personeel van het Sociaal Huis uitdrukkelijk bedanken voor de schitterende organisatie en de hartelijke samenwerking.
Na een welkomstwoord van de OCMW-voorzitter hield Veerle Gevaert van de vzw Samenlevingsopbouw een boeiende uiteenzetting over gezonde voeding en beweging. Daarnaast gaf ze een woordje uitleg omtrent het initiatief van de dorpsrestaurants. Ook Moorslede probeert met het project ’warm dorp’ zijn steentje bij te dragen tot een inclusieve
samenleving. Naast een wekelijks ontmoetingsmoment is er ook een dorpsrestaurant, waar 65-plussers en personen met zorg elke donderdagmiddag terecht kunnen voor een gezonde maaltijd.
Als afsluiter zorgde Tralalie voor de nodige hilariteit met vrolijke deuntjes. Uiteraard mochten ook op deze editie van de seniorennamiddag koffie en koekebrood niet ontbreken